SSS

Sık sorulan sorulara anlaşılır yanıtlar

EPLAN Destek: Kolaylaştırılmış sorgular!

Bir yazılım hizmeti müşterisi olarak EPLAN Destek ile nasıl iletişime geçebilirim?

İnternet üzerinden „EPLAN Solution Center“ Customer Portal aracılığıyla ve telefonla bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

Sorgum nasıl işlenecek?

Bilet adını verdiğimiz bir yapı üzerinden. Bilet, talebinize otomatik olarak atadığımız bir bilet numarasıyla EPLAN Destek Ekibine yapılan bir sorgudur.

Telefon desteği sorgulaması durumunda prosedür nedir?

Bizi ararsanız, sorunuz bilet olarak kaydedilecektir. Mümkün olan en kısa sürede “EPLAN Çözüm Merkezi” Müşteri Portalımızdan bir geri dönüş çağrısı veya yanıt alacaksınız.

EPLAN Destek ile iletişime geçmenin en kolay yolu nedir?

Sorgunuzu Web tabanlı EPLAN Çözüm Merkezi Müşteri Portalı aracılığıyla iletin. Bu basit, modern kullanıcı arayüzünü kullanarak sorularınızı çok daha kolay bir şekilde iletebilirsiniz.

EPLAN Çözüm Merkezi neden geleneksel destek iş akışından daha hızlı ve daha etkilidir?

Bunun nedeni, en önemli bilgilerin zaten bir giriş maskesi aracılığıyla toplanmış olmasıdır. Bu, mesajınızın yüksek kalitede olduğunu ve sorguyu gönderirken düşük veri kaybı olduğunu garanti eder. Bileti oluşturduğunuzda Bilgi Merkezimizden sorunuza yönelik çözüm önerileri alacaksınız. Başka hiçbir iletişim şekli bu seçeneği sunmaz.

Destek talebimi EPLAN Çözüm Merkezi'ne açıklamak için daha büyük miktarda veri eklemek istiyorum. Mümkün mü?

Evet. Bilet zaten oluşturulmuş ve kaydedilmişse, daha büyük miktarlarda veri sorunsuz işlenecektir. Ardından verileri sorgunuza / biletinize doğrudan atayabilir veya yükleyebilirsiniz.

EPLAN Çözüm Merkezi, tekrarlanan bir destek vakası olması durumunda beni ne şekilde kaldıracak?

Yapılan tüm ayarlar, takip projeleri için otomatik olarak kaydedilir. Bu, acil sorulara hızlı yanıt verebileceğimiz anlamına gelir. Ek olarak, biletinizin işlem durumu herhangi bir zamanda görüntülenebilir. Doğal olarak, mevcut biletlerle ilgili tüm bilgilere de erişebilirsiniz.

EPLAN Çözüm Merkezi ile ne zaman iletişime geçebilirim?

Her zaman, yılda 365 gün, 24 saat. 

EPLAN Çözüm Merkezi: İpuçları ve Hileler

Yorumlar / eşlik eden bilgiler

 

Biletinizin işlendiği süreçte biletinize eklediğiniz yorumlar yardımıyla destek ekibimize değerli bilgiler verebilirsiniz.

Veri yükleme

Açıklayıcı verileri doğrudan biletinize yükleyebilirsiniz. Bunlar daha sonra doğrudan EPLAN Yardım Masası Ekibine sunulacaktır.

Belgelendirme

 

EPLAN Çözüm Merkezinde girdiğiniz soruları istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz: açık sorgulamaların durumunu kontrol edin veya önceden cevaplanmış soruları gözden geçirin. Yanıtlar çağrıya yorum olarak eklenir. Bu şekilde, Premium Hizmet sözleşmesi olan müşteriler, şirketlerinden tüm bağlantılara ait biletleri görüntüleyebilir.

Sorguyu sonlandır / bileti kapat

 

Sorunuza bir çözüm ortaya çıktığında, örneğin Bilgi Merkezinde, sorunuzla ilgili bileti kapatırsınız. Bulunan çözüm, EPLAN Çözüm Merkezinde belgelenir ve daha sonra herhangi bir zamanda tekrar alınabilir.

Veri indirme

 

EPLAN Destek tarafından sağlanan bilete özel verileri, bilet zaten kapatılmış olsa bile istediğiniz zaman indirebilirsiniz. Bu, sağlanan belgelere, verilere ve çözümlere her zaman erişebileceğiniz anlamına gelir.

Not

 

Bir bilet kapatıldığında daha fazla veri yükleyemezsiniz. Yeni bir yorum vakayı yeniden açacak ve böylece veri yükleme de tekrar yapılabilecektir. Yeni bir destek talebi için lütfen yeni bir destek talebi oluşturun veya bize telefonla ulaşın.