SSS
Sık sorulan sorulara anlaşılır yanıtlar
EPLAN Destek: Kolaylaştırılmış sorgular!
İnternet üzerinden „EPLAN Solution Center“ Customer Portal aracılığıyla ve telefonla bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Bilet adını verdiğimiz bir yapı üzerinden. Bilet, talebinize otomatik olarak atadığımız bir bilet numarasıyla EPLAN Destek Ekibine yapılan bir sorgudur.
Bizi ararsanız, sorunuz bilet olarak kaydedilecektir. Mümkün olan en kısa sürede “EPLAN Çözüm Merkezi” Müşteri Portalımızdan bir geri dönüş çağrısı veya yanıt alacaksınız.
Sorgunuzu Web tabanlı EPLAN Çözüm Merkezi Müşteri Portalı aracılığıyla iletin. Bu basit, modern kullanıcı arayüzünü kullanarak sorularınızı çok daha kolay bir şekilde iletebilirsiniz.
Bunun nedeni, en önemli bilgilerin zaten bir giriş maskesi aracılığıyla toplanmış olmasıdır. Bu, mesajınızın yüksek kalitede olduğunu ve sorguyu gönderirken düşük veri kaybı olduğunu garanti eder. Bileti oluşturduğunuzda Bilgi Merkezimizden sorunuza yönelik çözüm önerileri alacaksınız. Başka hiçbir iletişim şekli bu seçeneği sunmaz.
Evet. Bilet zaten oluşturulmuş ve kaydedilmişse, daha büyük miktarlarda veri sorunsuz işlenecektir. Ardından verileri sorgunuza / biletinize doğrudan atayabilir veya yükleyebilirsiniz.
Yapılan tüm ayarlar, takip projeleri için otomatik olarak kaydedilir. Bu, acil sorulara hızlı yanıt verebileceğimiz anlamına gelir. Ek olarak, biletinizin işlem durumu herhangi bir zamanda görüntülenebilir. Doğal olarak, mevcut biletlerle ilgili tüm bilgilere de erişebilirsiniz.
Her zaman, yılda 365 gün, 24 saat.
EPLAN Çözüm Merkezi: İpuçları ve Hileler
Biletinizin işlendiği süreçte biletinize eklediğiniz yorumlar yardımıyla destek ekibimize değerli bilgiler verebilirsiniz.
Açıklayıcı verileri doğrudan biletinize yükleyebilirsiniz. Bunlar daha sonra doğrudan EPLAN Yardım Masası Ekibine sunulacaktır.
EPLAN Çözüm Merkezinde girdiğiniz soruları istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz: açık sorgulamaların durumunu kontrol edin veya önceden cevaplanmış soruları gözden geçirin. Yanıtlar çağrıya yorum olarak eklenir. Bu şekilde, Premium Hizmet sözleşmesi olan müşteriler, şirketlerinden tüm bağlantılara ait biletleri görüntüleyebilir.
Sorunuza bir çözüm ortaya çıktığında, örneğin Bilgi Merkezinde, sorunuzla ilgili bileti kapatırsınız. Bulunan çözüm, EPLAN Çözüm Merkezinde belgelenir ve daha sonra herhangi bir zamanda tekrar alınabilir.
EPLAN Destek tarafından sağlanan bilete özel verileri, bilet zaten kapatılmış olsa bile istediğiniz zaman indirebilirsiniz. Bu, sağlanan belgelere, verilere ve çözümlere her zaman erişebileceğiniz anlamına gelir.
Bir bilet kapatıldığında daha fazla veri yükleyemezsiniz. Yeni bir yorum vakayı yeniden açacak ve böylece veri yükleme de tekrar yapılabilecektir. Yeni bir destek talebi için lütfen yeni bir destek talebi oluşturun veya bize telefonla ulaşın.