EPLAN Küresel Destek'e girişiniz
Müşterilere yazılım desteği için EPLAN Solution Center
Çevrimiçi destek sistemimiz "EPLAN Solution Center" ile, bir yazılım bakım hizmeti müşterisi olarak siz, tekil uygulama sorularınızın daha verimli işlenmesi üzerine kapsamlı destek alırsınız. Bu sizin sürecinizi hızlandırır, bize ise acilen açıklığa kavuşturulması gereken sorularda size daha hızlı dönüş yapabilmemiz olanağını sağlar. Ek olarak sorduğunuz soru biletlerinin durumunu her an takip edebilirsiniz.
Giriş*
EPLAN içinden nasıl oluştururum?
EPLAN Platformu içerisinden destek bileti yaratılması
Abonelik Müşterileri için EPLAN Desteği
Lisans abonelik hizmetlerimizin bir müşterisi olarak size kapsamlı destek sunuyoruz.
EPLAN Platformu ile ilgili başvuru sorularınız için destek sağlıyoruz. EPLAN Cloud ürünleriyle ilgili tüm sorularınız için de hazırız.
Uzmanlarımız, size mümkün olan en kısa sürede bir çözüm sunmak için talebinizi gönderdikten sonra en geç dört saat içinde işlemeye başlayacaktır.
EPLAN Destek uzmanlarımız, sorularınızı ulusal dilinizde ve ayrıca İngilizce olarak yanıtlar.
Sorularınızı EPLAN Çözüm Merkezi aracılığıyla çevrimiçi olarak kolayca sorun.
EPLAN Destek Ekibine Pazartesi'den Cuma'ya yerel çalışma saatlerimizde ulaşabilirsiniz. Size yanıt verilecek süre boyunca hattımız meşgul olabileceği için verimlilik açısından taleplerinizi tercihen ticket sistemi üzerinden göndermenizi rica ediyoruz.
Destek talebinizin güncel işleme durumunu destek talebi takibini kullanarak istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz.
Yazılımınızı kullanmak için faydalı ipuçları içeren kapsamlı veritabanımızdan istediğiniz zaman yararlanabilirsiniz.
Yazılım Bakım Hizmeti'niz yok mu? Bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Yazılım hizmeti hakkında herhangi bir sorunuz veya daha fazla bilgiye ihtiyacınız var mı? Yardımcı olmaktan mutluluk duyarız - bizi arayın veya bir E-posta gönderin!
Tel +90 (216) 504 1080
Eposta info@eplan.com.tr
*Data Protection
For the worldwide operation of the EPLAN Solution Center, EPLAN uses a solution which is provided by an external technical service provider. The data processing can also take place outside of the EU. The service provider is obligated to comply with the applicable level of data protection in Germany (including appropriate technical and organizational measures for data security) and to comply with the instruction of EPLAN in the collection, processing and use of personal data.