EPLAN Küresel Destek'e girişiniz
Müşterilere yazılım desteği için EPLAN Solution Center
Çevrimiçi destek sistemimizi - "EPLAN Solution Center" - kullandığınızda uygulama sorularınızın daha verimli işlendiği bir destek alırsınız. Bu sizin sürecinizi hızlandırır, bize ise acilen açıklığa kavuşturulması gereken sorularda size daha hızlı dönüş yapabilmemiz olanağını sağlar. Ek olarak sorduğunuz soruların durumunu her an takip edebilir, önceki sorularınıza erişebilir veya sık sorulan sorulara yanıtları okuyabilirsiniz.
Bununla birlikte, teknik destek telefon hattımız mesai saatlerimiz boyunca kesintisiz açıktır. Yine de size sunduğu olanaklar açısından taleplerinizi EPLAN Solution Center üzerinden göndermenizi rica ediyoruz.

EPLAN içinden nasıl oluştururum?
EPLAN Platformu içerisinden destek bileti yaratılması


Abonelik Müşterileri için EPLAN Desteği
Lisans abonelik hizmetlerimizin bir müşterisi olarak size kapsamlı destek sunuyoruz.
EPLAN Platformu ile ilgili başvuru sorularınız için destek sağlıyoruz. EPLAN Cloud ürünleriyle ilgili tüm sorularınız için de hazırız.
Uzmanlarımız, size mümkün olan en kısa sürede bir çözüm sunmak için talebinizi gönderdikten sonra en geç dört saat içinde işlemeye başlayacaktır.
EPLAN Destek uzmanlarımız, sorularınızı ulusal dilinizde ve ayrıca İngilizce olarak yanıtlar.
Sorularınızı EPLAN Çözüm Merkezi aracılığıyla çevrimiçi olarak kolayca sorun.
EPLAN Destek Ekibine Pazartesi'den Cuma'ya yerel çalışma saatlerimizde ulaşabilirsiniz. Size yanıt verilecek süre boyunca hattımız meşgul olabileceği için verimlilik açısından taleplerinizi tercihen ticket sistemi üzerinden göndermenizi rica ediyoruz.
Destek talebinizin güncel işleme durumunu destek talebi takibini kullanarak istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz.
Yazılımınızı kullanmak için faydalı ipuçları içeren kapsamlı veritabanımızdan istediğiniz zaman yararlanabilirsiniz.